Valikkoclose

Haluatko varata puhelimitse?

Soita meille nyt!

callAsiakaspalvelu
chevron_right

Yleiset Ehdot

Tribus Business Ltd:n (martiGO) yleiset ehdot

  1. Tribus Business Oy (jäljempänä martiGO) on aina pelkkä välittäjä asiakkaan ja lentoyhtiön, hotellin, vuokra-autoyhtiön ja muiden varausprosessiin osallistuvien osapuolten välillä. martiGO ei ole vastuussa itse varauksen viimeistelystä. Vain kumppani voi päättää, hyväksyykö se varauksen vai ei.

  2. martiGO tarjoaa sinulle halvimmat matkat; mutta ei ole mukana suunnitteluprosessissa, mikä tarkoittaa, että martiGO ei voi olla vastuussa puutteellisista tai vääristä asiakastiedoista ja matkareitistä.

  3. Jos sinulla on ongelmia lennon, hotellimajoituksen tai vuokra-autojen suhteen; ota yhteyttä suoraan asianomaiseen yritykseen. martiGO ei voi vaikuttaa muiden yritysten päätöksiin ja käytäntöihin. IV. Voimme hoitaa varausmuutoksesi tai varata lisäpalveluita puolestasi, mutta vastineeksi perimme palvelumaksun, joka on täysin riippumaton kumppaniyritysten veloittamista maksuista.

Sopimuksen sisältö, Due diligence, Maksuehdot, Muutokset varauksissa

  1. martiGO on online-matkahakukone. Voimme antaa sinulle tietoa lentojen, hotellien ja vuokra-autojen saatavuudesta ja hinnoista.

  2. martiGO toimii kumppanin puolesta ja tilillä; ja kommunikoi kumppanin (toimittajan) ja asiakkaan välillä. Kun varaus on tehty, toimittajan ja asiakkaan välillä on voimassa oleva sopimus. martiGO:n on oltava välittäjänä näiden kahden osapuolen välillä. martiGO:lla ei ole mitään tekemistä tavarantoimittajien päätösten kanssa, hyväksyykö asiakas vai ei.

  3. Valmistetaanko sopimus vai ei; ja jos kyllä, miten, riippuu täysin toimittajasta ja asiakkaasta.

  4. GTC:mme ovat voimassa vain välittäjän roolissamme. Ne eivät koske toimittajia ja heidän palvelujaan tai tuotteitaan. Toimittajilla on oma GTC, joka voi olla erilainen kuin meillä. Ne voivat myös tarjota palveluja tietyillä kielillä. Asiakkaan on siis varmistettava, että hän ymmärtää toimittajaa.

  5. Varauspäivän voimassa olevat GTC:t ovat aina voimassa, vaikka ne myöhemmin muuttuisivat. Asiakkaiden ehdot ovat voimassa vain, jos martiGO on hyväksynyt ne kirjallisella sopimuksella.

  6. Asiakkaamme löytävät kaikki matkaansa liittyvät tiedot vahvistussähköpostistamme tai tililleen verkkosivuillamme.

  7. martiGO-tarjoukset eivät välttämättä ole velvollisia martiGOlle tai toimittajalle. Jos asiakas haluaa tehdä varauksen, hän voi tehdä sen antamalla meille tarvittavat tiedot. Välitämme ne sitten välittäjänä toimittajalle. Heti kun toimittaja on suostunut, lähetämme asiakkaallemme vahvistussähköpostin. Sopimus on aina asiakkaan ja toimittajan välinen.

  8. Vaikka asiakas viimeistelisi useamman kuin yhden varauksen martiGOn kautta, martiGO pysyy aina välittäjänä eikä koskaan toimi ostetun palvelun/tuotteen toimittajana.

  9. martiGO:n tarjouksia on rajoitetusti. Emme ole vastuussa saatavuudesta, jos tarjonta on lopussa.

  10. Jos et saa vahvistussähköpostia martiGOlta tunnin sisällä, tarkista ensin roskapostisi. Jos et löydä tällaista sähköpostia, ota yhteyttä palvelutiimiimme.

  11. Asiakas vastaa varauksensa eri osista. Haluamme vain varoittaa asiakkaitamme siitä, että ongelmien mahdollisuus kasvaa eri toimittajien määrän myötä.

  12. Heti kun asiakas saa vahvistussähköpostimme, on huomioitava, että lippua/matkaa ei aina ole mahdollista peruuttaa ilman kuluja. Lisäksi martiGO veloittaa palvelumaksun, joka on erillinen toimittajasi mahdollisesti veloittavista maksuista.

  13. Asiakas on yksin vastuussa oikeiden tietojen toimittamisesta viivästysten, kustannusten ja komplikaatioiden välttämiseksi.

  14. Jos asiakas varaa lennon ja toimittaja ei voi tai ei myönnä e-lippua, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä 48 tunnin kuluessa ja ilmoittaa sinulle seuraavista vaiheista. Jos et saa tällaista puhelua, ota yhteyttä palvelutiimimme. martiGOlla on vapaus hylätä varaus, jos se osoittautuu liian ongelmalliseksi. Tässä tapauksessa saat täyden hyvityksen.

  15. Henkilötietojesi, erityisesti sähköpostiosoitteesi, on oltava aina ajan tasalla. On myös sinun vastuullasi tarkistaa roskapostikansiosi.

  16. Asiakkaan tulee tarkistaa jokainen vahvistus- ja tietoposti ja ottaa meihin välittömästi yhteyttä, jos tiedoissa on puutteita tai virheellisiä tietoja. Asiakkaalla on myös velvollisuus tarkistaa jokainen vahvistussähköposti ja e-lipussa annetut tiedot ja ottaa meihin yhteyttä, mikäli tiedoissa on puutteita tai vääriä tietoja.

  17. Jos palvelu tai tuote ei ole sellainen kuin se on mainostettu, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä suoraan toimittajaan, sillä martiGO ei ole sellaisissa tapauksissa vastuussa.

  18. Eri toimittajilla on erilaiset käytännöt, kuten sisäänkirjautumisajat. Asiakas on vastuussa itse tiedottamisesta ja käytäntöjen noudattamisesta; ja on vastuussa huolimattomuudesta aiheutuvista kustannuksista tai vahingoista.

  19. Kokonaishinta näkyy koko varausprosessin ajan ja maksetaan varauksenteon jälkeen. Käsittelymaksumme näkyy aina erikseen, eikä sitä palauteta, jos alkuperäinen varaus peruutetaan tai muutetaan.

  20. Asiakas voi valita eri maksutavoista varausprosessin lopussa. Mahdolliset maksut näytetään ennen varausprosessin suorittamista.

  21. Lentojen muutos- tai peruutusmaksut riippuvat vain toimittajasta ja hänen GTC:stään. Ne voivat nousta yli 100 % varauksen hinnasta. martiGO veloittaa vain käsittelymaksun.

  22. Asiakas voi ottaa yhteyttä huoltotiimiimme peruutus- tai muutostapauksissa. Tästä palvelusta veloitamme käsittelymaksun per lippu. Palvelutiimimme tukee sinua ja selittää sinulle kaikki mahdollisuudet.

  23. Verkkosivustomme erikoistarjoukset on tarkoitettu vain asiakkaille, jotta he voivat muodostaa yleiskuvan hinnoista. Koko varausprosessin aikana näkyvät hinnat ovat voimassa olevia hintoja.

  24. MartiGOn vastuulla on välittää kaikki asiaankuuluvat tiedot ja asiakirjat asiakkaalle ja toimittajalle. Näiden sähköpostien sisältämät tiedot riippuvat asiakkaasta ja toimittajasta. martiGO ei ole vastuussa virheellisistä tai epätäydellisistä tiedoista.

  25. martiGO vastaa vain verkkosivuillaan olevan sisällön täydellisyydestä ja oikeellisuudesta, mutta ei kolmansien osapuolten tarjoamasta sisällöstä meidän ja heidän verkkosivuillaan.

  26. martiGO on vastuussa törkeästä huolimattomuudesta, virheellisistä tiedoista ja toimista.

  27. Asiakasvaateet määräävät vuoden kuluessa siitä, kun asiakas huomaa sen, paitsi asiakasvaateet, jotka johtuvat martiGO:n törkeän huolimattomasti virheellisistä tiedoista ja toimista.(bunu hiç anlamadım)

  28. martiGO voi muuttaa käyttöehtoja milloin tahansa, mutta ilmoittaa muutoksista asiakkaille sähköpostitse.

  29. Osapuolten välisiin sopimuksiin sovelletaan Itävallan lakia, ja lainkäyttöpaikka on Wien.

  30. Jos jokin yllä olevista ehdoista on virheellinen, muut pysyvät aina voimassa.

  31. MartiGO.com voi käynnistää lisätarkistuksia minkä tahansa maksutavan osalta, jos epäillään petosta, ja pyytää lisätietoja käyttäjältä. Jos lisätarkastuksia ei voitu tehdä, martiGO.comilla on oikeus peruuttaa varaukset. Tässä tapauksessa käyttäjään otetaan yhteyttä varauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja käyttäen. Käyttäjä on vastuussa yhteystietojen oikeellisuudesta, eikä martiGO.com voi ottaa mitään vastuuta.

Päivitys: 02.2021