Valikkoclose

Haluatko varata puhelimitse?

Soita meille nyt!

Lentolippu - Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kirjoita kysymyksesi hakukenttään tai katso kategorioiden aiheita.

search

Mitä teen, jos lennoni peruutetaan tai lentoaikani muuttuu?

Joskus lentoyhtiöiden on ehkä peruutettava tai lykättävä lentojaan tapahtumien seurauksena, jotka kehittyvät heidän hallintaansa. Tässä tapauksessa matkustajille ilmoitetaan etukäteen tietyn ajan. Seurauksena on, että asiaankuuluva lentoyhtiö joko tarjoaa sinulle vaihtoehtoisen lennon tai muuttaa lippusi ilman maksua. Voit kieltäytyä vaihtoehtoisista lennoista ja saada täyden hyvityksen rahastasi. Jos olet kuitenkin hyväksynyt sinulle tarjottavan vaihtoehtoisen lennon, et voi muuttaa tätä vaihtoehtoa myöhemmin. Jos olet ostanut liput molemmille lennoiden segmenteille kahdesta eri lentoyhtiöstä erikseen, sinun pitäisi olla varovaisempi. Tässä tapauksessa peruutus tai muutos sovelletaan ensimmäiseen lentoon, eikä se vaikuta toiseen lentoon. Jos haluat tehdä muutoksen lippuun tai peruuttaa lentosi, voit soittaa Martigon asiakaspalvelun edustajillemme, jotka ovat tavoitettavissa ympäri vuorokauden.